I love ya..

Heeeeeeeejsan!

Vanlig skol dag idag!
Fick reda på att jag fick VG På biologin :thumbup: :D
Skiit nöjd!

Men när jag kom hem idag pluggade jag matte och sen har jag kollat tv och duschat :)
Imorgon är det äntligen Fredag, som man har längtat för snart är det höstlov i en hel vecka :D
Imorgon har jag matte prov som avslut på en ganska härlig vecka ;)

Nu ska jag gå upp på mitt rum välja ut kläder och kolla tv och plugga lite mera sen väntar drömarna :)
Vi hörs väl imorgon :)

Pusssshej! ♥


Saknade saknade Danmark & Saknade saknade bruden Alva som var konstnär till denna fina skapning :D

Kommentarer
Postat av: alva

hahaha jajusstja!

fan vad grymma vi va!<3

2011-10-28 @ 07:30:37
URL: http://alvasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!