love hurts sometimes ... but I will never stop loving you!

Hej!

Kom nyss ur badet.
Låg där i två timmar snacka skönt det var!
När jag kom upp så ´smorde jag in mig och kläde på mig mjukis kläder och så satt jag mig här.
Snart ska jag nog äta något.
Och senare ikväll ska jag nog mysa ner mig isoffan och kolla på nån bra film :)
Det blir säkert filmen Upp bara för att jag älskar den! ♥

Mamma & pappa ser på nå läskiigt ..  Dom i filmen ska skrika som fan hela tiden..
Aja till något annat!
Längtar som fan till Tisdag!! :D Då ska jag till stkhl och på kvällen ska jag och pappa gå på Rihanna!
Och sen på Onsdag ska vi gå på stan ! :D Längtar som in i bomben!! :D
Men nu ska jag äta, sen fortsätta sakna min älskade pojkvän! :(

Pussshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!