My illusion, my mistake..

Åsa åkte hem vid 3 typ  :(
Vid 4 då köpte familjen thai, då tog jag vårrullar med ris :)
Gott.
Nu ska jag typ bädda inytt i sängen . sen tror jag att jag ska dränka mig i ett bad och låta all min deppighet och lesamhet rina av mig..
Kommer inte funka men ändå .
Just nu har jag lust och va som ett litet barn och bara gråta! ;(
Kan nman bli mera deprimerad och såklart ska det vara söndag oxå ..

Aja nu ska jag sluta klaga! jag är inte sån jag sjunker inte så låg fast man har rätt att göra det :(

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!