Rubriken saknas..

Idag då hade vi först sovmorgon sen klf och sen matte :)
Efter matten åt vi sen åkte vi och bada :(

Vi skulle dyka då gjorde jag magplask :$ och så skulle vi rädda nån dum docka ..
och då dränkte jag den för den var så tung! :( jag ställde den på botten och sen stod jag på dens huvud bara för att jag inte nådde botten . .
Men efter det duscha jag och sen gick jag Victor och gabbe och Axel upp på stan och åt på city burger ;)
Nacho tallrik :thumbup:

Efter det skjutsa Victor hem mig :)
Då fråga mamma om jag kunde åka och handla lite grejor
så då gjorde jag det :)

Vid 6 åkte jag upp till Å-dal och kolla på pojkarnas träning :)
För inte så länge sen så kom jag hem :)
Så nu tänkte jag ta lite kvällis sen ska jag kolla tv :)

Och imorgon är det den dära gymnasiemässan.
Aja nu ska jag inte deppa ihop totalt! 

vi hörs senare! ♣


Sommar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!