Åsa & Alva! ♥

Hejhej!

jag har haft superdålig uppgradering. menmen sånt får ni leva med!
Idag skulle Victor komma hit efter hans match, men han kunde inte.. :(
Då åkte jag med syster och köpte hårfärg och när vi kom hem så färga hon det :)
Vart ganska nöjjd med det.

Men efter det så ville mamma och pappa ha lite godis, så då åkte ju jag upp till ica för att köpa det till dom :)
så när jag skulle åka hem igen då ville inte moppen starta.. så då försökte jag kicka igång den.. men nej!
Så då ringde jag mamma och då kom dom till parkeringen och då såklart börja den funka! -.-"

Aja sen drog jag hem, och vid sju så åkte jag till Åsa
och när jag kom dit så börja vi gå mot Willy´s (jätte låångt!) När vi kom dit efter tp tusen år
så köpte vi en dricka och godis var och det var läskiigt för vi fick betala lika mke! ;)
Men sen satt vi oss utanför och vänta på Alva som skulle komma :)
När hon kom så gick vi till 7eleven .
När klockan var 10 så skulle jag och Åsa GÅ hem! :O
Men Alva hon vart hämtad så då fick vi skjuts hah ;)
När vi kom till Åsa så satt vi på hennes trapp och prata lite :)
När klockan började närma sig halv 11 då åkte jag hem :)

När jag kom hem så satt jag mig vid datan :)
Och nu ska jag nog gå upp och sova lite :)

Imorgon ska jag plugga Kemi sen ska jag ta en springtur .
Och på Tisdag har vi träningsmatch mot 98 killarna ;)
och på Fredag har jag Kemi prov..

Nu ska jag nog gå upp och sova!

Godnattttttttt! ♥


Brownie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!