Fredag-handboll-Victor-Ica-Julia!

Hejhej!

Idag hade jag fysiik prov det gick rättsåbra! :)
På jumpan idag sprang vi 3,5 -.-
Aja efter det åkte jag hem och duscha
sen kom Victor då åt vi sen kollade vi på film och hade jätte mysiiiigt!

Men vid tp kvart över 6 åkte han till samling med handbollslaget
Så skrevjag till Julia och Åsa om nån ville följa med och kolla
Men åsa skulle träffa Kim ^^ Sötnosar!
Men julia kunde, så vid halv åtta hämta jag henne sen åkte vi ner till koppar! :)
Matchen slutade 30-31 till strand :(
Synd..

Efter matchen åkte jag och Julia upp till Ica och var där minst en timme typ :P
Hahah! Så jag köpte present åt Filippa oxå , ska på filmkväll hos henne imorgon ! :D
Gryyymt kul att få va med alla brudaaaaaaar! 

Sen släppte jag av Julia hemma hos sig ;)
sen åkte jag hem.. lekte lite med Polly och nu sitter jag vid datan :)

Nu ska jag ta en skål chips och ett glas coca-cola!

Vi säge väl go´natt för idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!