Kemiiiii-pluggaaaa-prooooooov-imoooorgoooooon!

Hej alla söta!
Idag har det vart en helt normal skoldag.
Jag slutade vid 20 i 4 och då åkte jag hem :)
Hemma blev det pannkakor! De hade vi fått i skolan oxå idag! ;)
Aja men efter maten pluggade jag och senare gick jag en sväng med vovvarna.
Nu har jag kollat fb och snart ska jag fortsätta plugga.
För imorgon har man ju provet då ! :(
det ända kemi provet vi ska ha så det är den ända chansen att höja betyget oxå..
Tror jag iaf.

Imorgon blir det skola, vi slutar 14.20 :)
Efter skolan ska jag träffa victor ♥

Men nu måste jag plugga!

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!