Min kärlek till dig är så stark att inte ens jag själv klarar av den..

sorry för stört dåliig uppgradering :(

Men igår var jag och Julia och kolla handboll :)
Sen på kvällen åkte jag till min älskade victor!
så sov jag där .
Vi kollade på film och hade jätte mysiigt!!
Sen idag vaknade jag vid 10 och då var ju han vaken redan ;)
Vi låg kvar och hade mysiigt tills kl var tp halv 12 :)
Då åt vi frulle. sen satt vi vid datan :)
Vid tp 3 åkte jag hem :(

Och då städa jag mitt rum sen duscha jag :)
Och nu kollar jag på Idol :)
Sen vid 9 då blire "partaj" på kanal 5 :)

Sen sova:)

Har packat jumpaväskan oxå :) får tp lite sovmorgon eftersom jag har jumpa direkt på morgonen så man kommer ju se ut som ett mongo hela dagen -.-"
AjA N u ska jag kolla på partaj :)

Vi höres sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!