SKABB-DAG!

Tjaaaaaaaaba

Idag hade vi tråkigaste dagen EVER!! 
Demokratidag !? :P

Vi spela nå trååååååååååååååååååkiiigt spel!

Men orkar inte skriva om de ..
Vi slutade vi 4 -.-"
Min klass skulle ha slutat kvart över 2 :(
Aja men när jag kom hem då åt jag :)
sen plugga jag matte :)

Vid halv 6 hämta jag Åsa då åkte vi och tanka :)
sen ner till koppis! och gå på domarkurs :)

Det vart klart vid halv 9 -.-" så har inte hunnit pluggat så mke :(
Men när jag kom hem då pluggade jag gärnet!!
Nu är jag klar och ska gå och tvätta bort sminket .
Sen gå upp och sova :)

Vi hörs väl kanske imorgon :)


Danmark !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!