Tisdag.

Hej!

Idag vart det skola som vanliigt :(
Tråkiigt jag skriver :P

Men när jag kom hem då åkte jag och mamma direkt upp på stan och köpte moppehjälm :)
Sen åkte vi hem och åt sen åkte jag på träning :)
När jag kom hem från träningen då duscha jag sen satt jag mig vid tv´n och åt och kolla idol och plugga matte jag var jätte duktiigt!! :)

Nu kollar jag på nå konstiigt :P

snart ska jag sova :)
Imorgon var det tydligen domarkurs ;)
Vet inte om jag ska gå :( Vågar inte ..

Hahah men tänk om man gör fel :(

Aja imorgon har vi nån dum demokrativdag elr nått ??
Konstiigt, tråkiigt ..

Aja nu ska jag gå!

Godnatt för idag :) 


Kommentarer
Postat av: Victor

Blä för demokratidag..

2011-09-20 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!