trött/sliten/död/

Hej!

Idag gick jag upp 20 i 8 :)
och då  åt jag sen gjorde jag mig iordning!

När jag kom till skolan hade jag ju jumpaprov
det gick förvårnatsvärt bra! :D
Sen hade jag vanliga lektioner.
Jag fick reda på matte provet oxå jag hade G+ två poäng från  VG :D
Fett nööjd är jag iaf!

Men när ja kom hem då tp prata jag lite med mamma.
Och snart ska jag göra mat, Falukorv och makaroner.
Victor skulle ha följt med hem men nej :(
Han skulle på nå funktionärsutbildning :(

Aja ikväll blire träning :)
Sen svenska hollywood fruar!
Det bästa programet som finns! 

Men nu ska jag börja med maten så vi hörs!

Byebye!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejj ! Hanna Fin blogg du har ! :D Håller med att svaenska hollywood fruar är ett bra program ! :)

2011-09-26 @ 17:48:35
URL: http://peaceloveandcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!