Back!

Hejhej!
Har kommit hem från stockholm nu, efter en toppen dag med mamma! :thumbup:
Fick med mig en hel del grejer, en av dom grejerna var världens finaste balklänning! :love:
Hih ni får bilder på det jah har köpt, nästan bara american grejer :D
Nu ska jag duscha en snabbis och sen ska jag kolla på depserate housewives :)
Pussshej! // Hanna ♥


INTE MIN BALKLÄNNING! en gullig sommarkänning! ↑↓




Ett par snygga jeansshorts! ↑↓



En snygg stickad USA-tröja! ↑


En skitsnygg jeansjacka! ↑↓

Usa ;) ↑↓



Skitsnygg USA-tröja munkis! ↑

Kommentarer
Postat av: Sabina!

Vaaaaart hittade du jeans jackan?:D

2012-04-11 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!