Lisa är nog världens sötaste hund!

Tråkig rubrik jag vet!

Men gårdagen var helt toppen, åkte till Felicia vid 7 på kvällen, och då kollade vi på film :)
Vi kollade på super 8 och love guru två riktigt bra filmer :)
Efter det körde vi twister, snacka om att det var roligt!
Vid tolvtiden nångång gick vi ut och då åkte vi till junovallen, och leke lite i lekparken och sen stod vi där i regnet och gjorde inget alls.
Vid två tiden åkte jag, Frida H, Axel, Gabriell hem till mig och så hämtade jag grejer för jag sov hos Frida över natten :)
Vi kom hem till Frida nångång runt kvart över 2 och då la vi oss i sängen och somna nästan direkt :)
Vaknade cirkus halv 11 sen har vi väll inte gjort så mycket, vi spelade nå spel´och efter det vid 2 ungefär åkte jag hem :)
När jag kom hem gjorde jag inget speciellt alls, jag och syster gick ut med vovvarna :)
Idag/nu händer det inget mera.. Ska väl ta och börja plugga på provet vi ska ha efter lovet :(
Vart föresten preliminärt intagen på El o energi-programet! :D
Ni får ha det så bra!


Twister :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!