Lite om mig/min vardag -Ny kategori

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min fina familj
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sminka mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kolla FB
Det sista du sa högt? Godnatt! 
Det senaste någon sa till dig: Godnatt! 
Vad har du druckit idag? Mjölk, vatten, oboy
Vad var det senaste du åt? Havregryn
Vad var det senaste du köpte? Pringles
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu? Regn och blåsigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? JA, eller inte att man poff så är man kär men typ .
Sover du tungt? vet inte, nej ja?
Drömmer du mardrömmar? ibland
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte, hiho. Eller jo i skolan, och nej det är ju inte så roligt.
Vad ser du om du tittar till höger? resten av soffan
Vad gör dig glad just nu? Big brother
Vad ska du göra härnäst? SoVA!
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Helt okej
Favoritgodis? Vet inte
Kläder just nu? jeans från Gina, ett svart linne från h&m , en kofta. 
Sommarplaner? Massa!
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Min familj & mina vänner o killen min ♥
Är du kittlig? Du anar inte
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Kräftan
Äckligaste insekten? Vet inte .. 
Stökigt el välstädat? Klart jag vill ha välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!