Pisss fuck finnar!

Hejhej! 
Jag och Filippa gick en rejäl sväng! 
Vi gick 10 338 steg och vi gick i en o en halv timme! :O 
Guud vad skönt det var :) 
När vi kom hem, så  satt vi och snacka ett tag. Sen åkte hon hem vid typ 7..
Då duschade jag och sen satt jag mig framför tv:n :) 
Tänkte berätta lite om gårdagen :) 

Var i skolan somvanligt, hade so-prov som gick ganska bra :) 
Efter skolan följde Victor med mig hem, och då åt vi osv.. :) 
Senare på kvällen kolla vi på tv och hade de jätte mysigt! 
Somnade vid ungefär halv 11som var väldigt skönt! :) 
På lördagen/iidag vaknade vi vid 9.00 och vid 10.00 gick vii ner o åt frukost :) 
Vid 12 åkte vi hem till Victor,där vi kom på att vi kunde bada! 
Så vi badade! det var jätte varmt med massa skummm ;) 
Efter det så kollade vi på tv, och vid 2 åkte jag hem :( 
Åt Lax när jag kom hem ! 
Sen vid fyra kom Filippa; och vi gick ut och gick en lång promenad!:)
Det var min lördag ;) 

Men ni får ha en sån trevlig lördagskväll :) 


hIHI Gammalbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!