SO och np-spanska..

Idag har jag varit i skolan som vanligt...................
Hade spanska np som gick skiiiiiiiiiiiiitdåligt, IG here i come!! ARG! :thumbdown:
Slutade vid kvart i 1 som var väldigt skönt.
Åkte hem och åt sen skulle jag sätta mig och plugga men som vanligt har jag ingen konsentrationsförmåga, så jag gick ut och tog lite bilder för att lätta på tankarna.
Kom in igen och då skulle vi och handla lite på ICA så jag följde med dit.. När jag kom hem skulle vi till Kerstin för hon ska sy in min klänning.
När jag kom hem hade Martina kommit till oss, så vi åt hamburgare och hade jätte trevlig ( jag, mamma, frida, martina)
Sen förhörde hon mig och det gick ju mindre bra. men kul var det!!
Pluggade lite ensamt och sen hoppade jag in i duschen, nu sitter jag här och kan typ nothing! :thumbdown:
Men ska väl gö mig i ordning och sen ska jag nog försöka sova lite..
Får se hur det går på provet imorgon! Längtar! eller inte! ...
Rörigt inlägg????
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: nathalie

härlig bild:)

2012-04-26 @ 09:09:28
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Bella Davis - modell blogg

Allt är bara bra med mig hur är det med dig?Kramis :)

2012-04-26 @ 13:08:07
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!