Pain

Hej o hopp! Första skoldagen avklarad! Började med att jag nästan missa bussen :thumbdown: sen när man kom dit satt vi oss i aulan och lärare petade och så, sen ropade dom upp klasserna och så fick man gå med sin mentor :) sen har vi fått typ schemat.och schemat skulle ändras hela tiden dom första veckorna typ.. Så har inte fått det "riktiga" schemat än....justja jag och frida är dom ända tjejerna! ;) När vi slutade ungefär vid 11 så gick jag och Frida o axel upp på stan köpte en present åt syrran och köpte även pennor och stift :) nu har jag kommit hem och ska ta och käka :) hörs sen!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: haha okej :P vad görs? :D

2012-08-20 @ 16:13:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: haha okej :P vad görs? :D

2012-08-20 @ 16:13:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!