Åkte moppe för första gången i år!

Nu är det bara 5,5 timmar kvar tills vi far till Tyskland! Guud vad spännande!
Just nu sitter jag i Julias säng eftersom jag sover här och åker med henne vid halv fem i morgon bitti till kopparhallen!
Åkte iaf ner till koppar vid 18.30 och kollade på handboll och stod i kiosken :)
Åkte MOPPE dit :) kul!
Men sen åkte jag hem och packade det sista sen for jag till Julia!
Nu kollar vi på tv, ska väl ta och hitta på något nu :)
Kommer nog inte bli så mycket bloggning medans jag är i tyskland..  så detta blir mitt sista inlägg!
Ni får ha det så bra!! :) Pussshej!
Denhär bilden har ni sett ett antal gånger men han är alltid lika snygg!! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!