Dag 05 – Vad är kärlek för mig?

Kärlek för mig är att älska, och bli älskad. att kunna lita på varandra, inte behöva
vara orolig för lögner eller svek, veta vart man har personen och veta att man kan prata med den  om allt,
utan att den pratar om det med någon. man ska inte skämmas över varandra, eller för varandra, man ska alltså
kunna visa sig med personen var som helst, när som helst och kunna stå för saker man gjort tillsammans osv,
inte säga att det aldrig skett. man ska också ha kul med varandra, hitta på saker som man gör med sina vänner,
göra massor av roliga saker. man ska känna sig välkommen i varandras familjer, och kunna känna sig
åtminstonde accepterad av varandras vänner.


Det vi har är kärlek ♥

Jag älskar dig nu och föralltid älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D

det är bra själv?



Runt 22:00 ikväll kommer jag ta bloggpaus i bloggen eftersom jag åker till Göteborg. Kommer vara borta från bloggen en vecka, ville bara att du ska veta det! :)

2012-02-24 @ 15:58:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

2012-02-24 @ 16:55:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: alva

ha en riktig trevlig fredagskväll & en bra helg, kramar

2012-02-24 @ 20:26:55
URL: http://alvasvärld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!