Dag 1- Om mig

Jag heter Hanna Lovisa Victoria Gradin :)
Jag bor i en liten håla som är kallad Avesta, här har jag bott sen jag var lite..
Jag föddes 25/6-96 :)
Jag har grönaögon och blonthår ;)
Jag går sista halvåret på högstadie, i 9c!
Som inriktning på gymnasie har jag sök El-programet, hoppas på att få komma in där!
Jag suger på att konsentrera mig och har massa energi..
PÅ fritiden spelar jag handboll i ABHF, och umgås med Famlij, vänner och pojkvännen!
Jag har världens bästavänner och familj!
Vet inte vad jag ska skriva nu så det får duga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!