Det är alltid det värdefulla vi gör av med..

Har suttit och kollat på tv och nu tänker jag gå upp på mitt rum och bädda ner mig i sängen och kolla på en film sen ska jag sova..
Imorgon ska jag träffa Victor och jag sover där oxå :)
Så vi får se hur det blir med bloggningen, men jag skriver nog mera imorgon innan jag åker till min älskling!
Nu säger jag godnatt för idag!
Godnat och söv sött!


Kommer föralltid och sakna dig och samtidig kommer jag veta att du nog har det bra där du är nu ♥
Älskar min lilla misse!

Kommentarer
Postat av: å-l

<3<3

2012-02-05 @ 12:27:02
URL: http://linnburmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!