♥Kärleken får mig att känna mig liten, jag lägger min lycka i någons hand och är lyckligast med honom. Utan honom känns det tomt, ensamt trots att man har familj och vänner i sin omgivning som bryr sig. Kärlek är en upplevelse som endast en person kan ge en. Kärlek har olika ansikten. De magiska tre orden behövs inte när man älskar någon för bara den känslan man får säger allt. Kärlek handlar inte endast om intimitet, det är något som påverkar en kraftigt i kroppen. Något som är värdare än livet själv, ger anledning att vakna varje morgon och ger en vilja att tänka på framtiden. Kärlek kan ge rädsla, osäkerhet och tårar för utan kärlek är man INGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!