Fredagsmyyyyys!

Hej all underbart söta!
Helt vanlig skoldag, hade teknik prov som gick ganska så bra :thumbup:
Efter skolan åkte jag hem, sen hämtade Åsnis mig så åkte vi upp på stan!
Med mig hem fick jag en tröja, skitsnygg tyckte jag!! :love:
Vid sex skjutsa vi hem Åsnis, sen åkte jag hem :)
Nu ska jag duscha tror jag, känner mig ofräsch!
Efter det ska jag ha fredagsmyyys med mig själv. Imorgon kommer Martina & Fredrik, så ska vi äta Tacos och efterrätt blir det chokladmouse med crisp!
Mums!
Aja ni får ha en trevlig kväll/helg!
Pusssss


Dålig bild men..men.. Tycker den är skitsnygg!! :love:


En liten ful bild på mig slänger jag in oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!