Jobbbiiiigt

Hejhej! Idag har det vart en konstig/jobbig dag?
Började med 3 timmar nationella.. Gick väl ganska bra ..
Efter det åt vi mat och sen åkte vi upp till domarhagen och kolla på dansuppvisning :)
När vi kom tilllbaka, så körde jag och Åsnins och Kittisak biljard! :)
Efter det hade vi svenska.. Och man måste bara älska våran klass! Det gör iaf jag!
Sen åkte jag hem och åt, sen har jag väl "pluggat". Jag kan nog lite iaf!
nu ska jag duscha sen ska jag äta och plugga lite mera, sen blir det "revenge" :)
Så nu ska jag sätta fart så jag hinner! Pussshej! ♥


Våran sv.lektion! Vackraste och fulaste orden :thumbup:

Kommentarer
Postat av: din babe

kan bara inte å nog av dig:*

2012-02-09 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!