Kakor i stora lass!

Bara för att jag har varit lat och inte orkat blogga..

Har försökt plugga spanska sen jag kom hem.. Och ni vet ju hur det brukar gå när jag försöker plugga.. :thumbdown:
Men skoldagen har varit fettjobbig, hade bara trökiiga lektioner
Skulle ha slutat vid 3, men jag och Åsni stannade kvar på läxläsningen och gjorde klart vårat engelskaprojekt :)
Det var ju bra eftersom vi ska redovisa det imorgon.
Men nu är det ju iaf 4 dagar kvar innan man får sprotlov, och sprotlovet spenderas i Tyskland med handbollslaget :)
Åker på lördag morgon kl 05.00.. kul!

I lördags slingade jag håret iaf! Vart nöjd med det!
Konstigt det känns och kolla sig i spegeln så är man blond :)

Nu ska jag försöka mig på spanskan.. Provet är ju endå imorgon :thumbdown:
pUssshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!