Riverside

Vart inte att åka till Victor idag.. Eftersom hans pappa hade feber och ont i magen :(
Så jag tog tag i mitt stökiga rum! Nu är det renare :thumbup:
Efter det duschade jag och sen har jag inte gjort något mera..  Saknar min pojkvän! :(
Tur att det är skola imorgon ♥ Fast ändå inte..
Ska packa jumpa väskan och sen ska jag sätta mig framför tv:n :) Denhär veckan ska det bli bättre med bloggningen ! Lovar! Pusspåer! ♥


Vill ni veta något nytt? Han här är väldigt snygg!! Men det var inge nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!