rörigt/konstigt inlägg ?

Hej allesammans! 
Vaknade runt 7 , gick ner och åt frukost:) 
Sen tog jag på mig jumpakläder.. Och satt och chilla tills bussen kom :thumbup:
När jag kom till skolan då hade vi jumpa,klf, matte, Lunch, Svenska, SO :) 
So:n var helt galen, började med att våran lärare inte kom, så då gick jag och Åsnis ner och kolla och då stod det att han var frånvarande.. så gick vi  upp och då möttes vi av Anki. som skulle ha oss :( 
Men hon hade en lektion så vi fick vara själva, så det vart ju lite flumm med bästaste klassen! 
Slutade vid 3 och då blev jag kvar för att öva lite med "bandet" till öppethus :) 
Vid 4 tog jag bussen hem, när jag kom hem blev det mat. 
Sen tänkte jag plugga till NO provet som vi har på fredag, men då var ju jag så blondie så jag trodde att man inte behövde bok, så jag tog inte hem boken.. Då gick det ju inge bra att plugga :( 
Men vid halv 8 åkte jag till träningen, där det visar sig att alla tränare var sjuka ? Så då blev Filippa tränare! 
Och det gick faktiskt ganska bra!
vid 9 åkte jag hem, fastnade framför tv såklart.. Så nyss kommit ut ur duschen. 
Nu ska jag väl ta och släcka och somna in till superbra musik! 
Denhära veckan så har jag två nationellaprov och ett NO prov.. 
Läkigt med nationelltprov.. 
Men godnatt på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!