Sportlov!

Hej på er alla söta!
Idag har dagen spenderats i Åsbo, trodde inte det gick att åka pulka men sen gick jag och Julia och Filippa och Fanny på upptäcksfärd och då hitta vi en jätte roligt backe så vi åkte skärtlapp där :D
Dagen har hittils varit roliG.
Jag kom hem runt 20 i 2 då dog jag i pappas och mammas säng ;)
Men sen tog jag mig i kragen och ställde mig i duschen :)
Och nu har jag suttit här och kollat på fb och några bloggar :) Ska nog snart äta och sen skulle jag behöva komma upp på stan och ikväll ska jag kolla på handboll :)
Och imorgon bitti kl 05.00 då ska jag och laget åka till Tyskland roliigt :)


nej nu ska jag ta och ladda över lite musik till mobilen oxå :)
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!