Tjockiiiis! Fettisdag

Hej på er alla söta!
Vart en ganska onormal skoldag idag, som vanligt när man är med min klass!
Men kemin var nog den flummigaste jag har varit med om ;) Hahaha Ni gjorde min dag gullungar!
Kom hem vid halv 4 ungefär, då satt jag mig och spela ett nytt spel som jag hade laddat hem till mobilen "draw something" Världens roligaste spel :D
Sen åt jag för ungefär en halvtimme sen, nu ska jag ta och plugga lite spanska glosor..
Idag är det ju fetttisdag! Eftersom jag inte gillar semlor har jag käkat en beskvi eller 2 om jag ska vara ärlig.. :(
Fet jag är!
Men till något annat! Jag måste packa till Tyskland oxå, ska ju dit på sprotlovet åker på lördag :)
Så ni får nog ingen bloggning under sportlovsveckan.. Om det är någon som ens bryr sig ;)
Vad jag bablar om intressanta saker!
Nu ska jag göra detr jag skrev ;)
Förresten så fick jag och Åsni MVG på dansen! :thumbup:


Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!