Tröött

Hejhej! Idag hade jag första nationellaprovet , det gick väl hyffsat bra :) Som ni såg tidigare här på bloggen, försökte jag blogga från mobilen men det gick inte att skriva något annat en rubrik.. så ja ni fick lite iaf :thumbup:
jag åkte iaf hem vid kvart över tre med den lite tidigare bussen :) När jag kom hem blev det mat och sen har jag väl försökt mig på No:n ..  Går inge bra :(  Men senare ikväll blir det träning, rooligt! 
Nu ska jag väl försöka plugga litetill! 
Ni får ha det så bra så länge, så hörs vi kanske sen.. Om jag inte har dött i NO-häftet :( 
Pussspåer! 


Påminner lite om mig idag ;)

Kommentarer
Postat av: å-l

hahahah bilden, stämmer lite :*

2012-02-07 @ 19:18:07
URL: http://linnburmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!