Are you ashamed of how your little girl turned out?

Hej hej! Ett tag sen jag bloggade nu , tror jag haha ;)
igår åkte jag till Victor på kvällen och sov där, vi hade jätte mysiigt! Idag åkte jag hem vid 4 typ :( Saknar han .. 
Aja men när jag kom åt jag mat , sen gjorde jag lite matte :) Efter det duschade jag, sen har jagspelat sims ;) Nu ligger jag i sängen och kollar på tv :) 
Imorgon ska jag upp ganska tidigt för jag ska dela ut nå lappar om pantburkar med laget .. 
Sen kanske jag ska vara med Victor? :) 
Men nu ska jag dra! 
Godnatt! ♥


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!