Om du försvinner, så rasar min värld..

Idag har min dag spenderats i Koppar.. Vi förlorade första matchen..
Och andra matchen vart en vinst! Shiit vad härligt det var och vinna! :)
Men sen åkte jag hem och då duschade jag och sen städade jag rummet och böt lakan och sånt, efter det vart det mat! Tacos!!  gott var det, har suttit vid datorn ett bra tag och samtidigt försökt sätta i min näspiercing som vägrar att sätta sig på plats..  Ska nog packa jumpa väskan snart, sen sätter jag mig nog framför tv  :)
Hoppas på en tidig kväll idag, eftersom jag är sjuuuukt tröött!
denhär veckan kommer det nog inte bli så mycket bloggande efter som att jag har SO-prov (11sidor) och det ska jag göra påå fredag..
Men ni får ha en sån trevlig kväll alla söta!
Pusshej! ♥


Min älskade Tiger!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!