OOOppps!

Ojsan! Nu var det ett tag sen jag skrev .. Men jag har haft fulltupp! Det tycker iaf jag att jag har haft. Jag har varit dålig på att blogga och då har statistiken sjunkit.. :( Aja så går det.. 
Ska bli bättre! Men det är så mycket just nu! 
Nästa fredag har jag so prov, om två veckor har jag nationella och teknik.. Sen ska vi göra en dans på gympan och redovisa, sen ska jag göra ett engelska inlämningsskit! Sen har jag funderat på gymnasie, och det skulle in i dag oxå... 
Bläääääääääääää fett stressad jag känner mig. 
Men idag har jag haft supertråkiga lektioner.. Dagen började med att jag knappt orkade gå upp ur sängen för jag hadeont överallt och jag börjar på att bli förkyld, och så har jag inte sovit så bra.. känns ganska skönt att det är fredag idag! Men iaf vid 9.00 hade vi spanska då skulle vi spela upp nån teater jag och julia hade tränat på , som ett prov.. 
Gick väl bra, sen hade jag trååååk SO dör av bara tanken "Samhällsekonomi" O_o 
Efter det hade vi Teknik, LUNCH och efter lunchen hade vi matteprov.. Och blää så dålig jag är på matte.. Blir glad om jag ens får G . Efter det hade vi Engelska och sist jumpa och då tränade vi på dansen, Det var ganska kul ändå.Min och Åsa-Linns dans är fett bra! 
Men efter det hämtade mamma mig, nu har jag varit hemma i ungefär en timme . Jag tänkte ta en springtur, men jag har ingen lust och jag orkar inte.. Just nu har jag bara lust och ta en varm dusch, mysa ner mig till nått bra på tv eller en film.. Blir nog så resten av kvällen. :) 
Imorgon ska vi och fira Kerstin! Grattis på dig! 
Och på söndag  ska jag spela i u3 hemma. 

Just ja idag skulle vi ju lämna in våra val .. ficklite panik igår kväll , hade ju glömt det såvid 10 kom jag på det, sådå funderade jag på andrahandsval och det blev Första EL och ANDRA HANDEL :) 
Nöjd med mina val! 
Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ätaa! 
Ni får ha en trevlig kväll alla söta! 
Pusssssspåer! ♥


Hahah ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!