We all want love

Go kväll alla söta! Idag har jag varit i skolan, jag var nära och avlida..  Men iaf jag slutade nångång vid tre då hämtade mamma mig och så åkte vi hem :) Lite senare åkte vi upp och handla på ICA och sen hem igen. Då åt jag och sen har jag försökt med Biologiuppsatsen ett bra tag..  Och det har ju inte gåttså speciellt bra.. Eftersom jag suger på Biologi.. 
Men måste få klar den innan Fredag! :( 
Iaf ikväll ska jag kolla på "Mamma till minimodeller" eller vad det heter!
Men aja på fredag ska jag träffa den saknade Alva!! :) Jätte länge sen!
Men nu ska jag försöka mig på Biologin en gång till ! 
Ni får ha en fortsatt treeeeeeeeevlig kväll! Pussspåer! ♥


Du gör min dag alltid så mke bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!