I´m back bitches!

Hej på er! Har haft bloggpaus ett tag nu, men nu är jag tillbaka! 
Hoppas ni/ minaläsare inte tröttnat på mig! 
Idag har jag inte gjort något speciellt alls! Haft tråkigt..
Imorgon kanske jag ska träffa Putte! :) Det var väldigt länge sen! :)
Just nu sitter jag i min säng o kollar på satc :D Hihi typ 40 gången! 
Ska snart sova! 

Men förresten nu funkar Blogg.se appen igen!! :D 
Så kommer blogga ofta och korta inlägg från ipoden (m. bilder!) 
När jag inte har  tillgång till datorn eller om jag inte orkar starta den! :) 
Nu har jag inge mera att skriva! Pussshej! 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe de va ingen lång bloggpaus ;)

2012-07-08 @ 00:16:56
URL: http://peaceloveandcandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!