Stan! Love you girl!

Hejhej har nyss kommit hem från en heldag på stan med min bästaste Åsa-Linn ! :love: åkte upp på stan runt två och då gick vi till Ica och köpte dricka och nappar (godis) , satt oss på en bänk och börja snacka! Senare gick vi in i plus och gick runt i affärer :thumbup: fick med mig en byxdress från h&m för 50kr! Och en jeansväst från vero moda för 199kr! :o väldigt billigt för en sådan! Väldigt nöjd oxå! Sen iaf, tog vi bussen hem och nu ska jag göra mat, sen får vi se vad kvällen bjuder på :) bilder: byxdress, jeansväst, jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!