Boy´s are like stars there are millions of them out there, but only one can make your dreams come true ♥







♥♥
det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på sjuttonde i sista
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra, känns som tiden stannar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt
Victor du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
jag säger så mycket men, detta är sant
du kan vara den rätta så håll hårt i min hand
första ögonkastet, det var kärlek redan då
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat!
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!