D U K O M M E R A L D R I G F Å S E M I G S V A G..

Hejsan!!
Har varit i skolan idag , hade spanska, so och sen np i biologi.. kort mat sen matte och engelska sist hade vi jumpa, vi spelade fotboll :) 
Åkte sedan hem och åt sen duschade jag :) Efter det for jag ner på stan och köpte ett pra solglasögon :thumbup:
Sen åkte jag vidare till Victor! :Love:
Kom hem för en timme sen ungefär, nu ska jag bara ta det lugnt :)

Imorgon skulle jag har spelat match men tror inte det blir något för mig... Eftersom att jag börjar på att bli sjuk.. ://
Men så det blir väl att plugga och senare på kvällen ska jag åka och grilla med världens bästa klass! :D
Ni får ha en sån trevlig fredag kväll!


Tyskland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!