don´t play a game with a girl who can play it better..

Hejhej!
Har varit i koppar-h och spelat minihandboll som avslutning för säsongen :)
Det slutade åtta och då åkte jag till ICA för vi hade någon rabattkupong så man fick ett påskägg gratis! Så jag gick in och "tog" ett sånt ;)
Sen kom jag hem och duschade och nu sitter jag vid dator, ska väll ta och plugga lite på spanskaglosorna, sen ska jag kolla på BB om jag orkar.
Imorgon är det en vanlig dag.. Jag kanske ska träffa Victor efter skolan men vi får se :)

Nu ska jag väll sätta fart! Pussshej!

Hejj älskling! Ska vi gifta oss??? :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!