Drive by

Skolan idag har varit allmänt tråkiiig... Hade redovisning på kemin som gick bara bra och sen har jag haft np i svenska (muntligt) gick väl ganska bra tror jag :)
Kom hem och då åt jag sen åkte jag på utvecklingssamtal. Som tog ungefär 10 minuter ;)
Åkte hem och nu tänkte jag plugga litegranna :)
Senare ikväll blir det äntligen träning och sen desperate housewives och BB  :thumbup:

Men nu ska jag sätta fart med So-plugget och ´kanske lite biologi-plugg eftersom har np imorgon, men man kan väl inte plugga på det? Aja ni får ha en sån trevlig kväll!

Pusssspåer! ♣

Jag vill ha SOMMAR!! ↓

Saknar denna dag något otroligt! spola tillbaka tiden? JA TACK!


Kommentarer
Postat av: Sara

jadå, eller jag läser sammanfattningarna i boken och repeterar lite :)

Puss&Kram!!

2012-03-13 @ 18:59:33
URL: http://saraaolssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!