Förkyld som satan!

Hoppas ni inte har tröttnat på mig för att jag inte har blogat på en hel vecka.. Har ju varit i Tyskland hela sportlovet :) Men igår kväll kom vi hem vid ungefär 23 nångång, gud vad härligt det var att komma hem till min älskade familj! ♥
När jag kom hem hade mamma fixat mitt rum så det var jätte mysigt och ny städat! :') Snällaste mamman! ♥
Men när jag kom hem satt jag lite och pratade med mamma och pappa och sen tog jag en snabb behövande dusch eftersom jag inte ville lägga mig i en ny bäddad säng helt äcklig! ;)
Sen efter det så la jag mig i sängen och somnade :) Skönt var det att sova i sin alldeles egna säng!
Vaknade vid 1 och då åt jag frukost och nu har jag kollat på bilder och massa sånt ;)
Förkyld som satan är jag också, jag är yr har hosta, ont i halsen, snuvig, osv :(
Inte så kul.. :(

Med mig hem från tyskland fick jag:
Ett par usa skor
två trosor
en plånbok
ett linne
en matchenslirare
en handduk
en skiva med bilder
och en t-shirt
 :)
Nu orkar inte jag skriva något mera!
Ni får bilder någon annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!