I wanna grow old with you

Att älska någon så mycket så att det tillslut gör ont..
Att sakna han fast han nyss satt bredvid dig..
Att känna sig lite och svag när han inte är i närheten.
Att vara så rädd att han ska lämna dig så att du börjar bråka på han..
Att sedan få skuld känslor.. För att man har bråkat på han
Att ha den perfekta kille framför sig som håller om dig när du sover, överröser dig med komplimanger och som älskar just dig och ingen annan. Och att du själv inte fattar det..
Att fatta att du kommer förlora han om du inte ändrar dig, att sluta bråka på han kanske skulle vara bra och börja visa hur mycket han betyder för dig..
Att veta att jag skulle kunna sitta här själv, utan någon som håller om dig om nätterna gör dig gråt färdig.  
Att veta att han betyder så mycket för dig så om du förlorade han skulle du aldrig överleva..
Att veta att den perfekta kille kanske sitter och läser detta nu och är på denna rad så vill jag bara säga, förlåt och att Jag älskar dig något otroligt mycket! Utan dig= inget mig! Du är min andra halva . ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!