Jar of hearts.

Förlåt för dålig uppgradering.. Men har varken orkat eller har haft tid..

Nu undrar ni säkert inte varför jag är upp nu, men ni får höra endå.. Jag har gjrt klart spanska grejen nu och den suger! Tror jag ska fråga om jag får göra det en annan dag eller något! Jag har inte hunnit pluggat något på so grejen men det känns endå som jag kan dom flesta frågor :)
Idag har jag varit i skolan och sen har jag tränat och sen har jag suttit och skrivit på spanskaskiten tills nu .. :( jobbit :(
Men nu ska jag få lägga mig i min säng och sova litegrann iaf tills min dumma väckarklockaringer, som jag har lust att slå sönder varje morgon!
Imorgon har vi match hemma oxå! :D :thumbup: Något som är bra!
Rörigt inlägg jao ? aja så brukar det vara när jag är inblandad
Men nu ska jag gå och sova! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!