Rubriken saknas..

Min klocka ringde kvart över åtta imorse! Fett sköönt!
Men gick upp klädde på mig och sen gick jag ner och åt frukost :)
Sen har min skoldag rullat på som vanligt, slutade vid 3
for hem åt och sen åkte jag och hämta Åsa-Linn och sen åkte vi till Filippa för lite kemiplugg! :)
Gick ganska bra, vi är iaf klara nu. Tur det eftersom vi ska redovisa det imorgon ;)
För en timme sen "skiljdes vi åt"  då skjutsa jag hem Åsa-Linn och sen åkte jag till ICA och köpte chilinötter!
Så nu sitter jag här och ska plugga so med chilinötter och ett vattenglas, jag är nyttig! :)
vid åtta och fram till elva spenderas min tid framför tv:n hihi!
Men nu ska jag sätta igån med plugget!
Pussshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!