Saknar dig...

Saknaden till dig är otroligt stark..
Vill ha dig här nära mig och kunna krama dig, någon som ligger bredvid mig i sängen och kurrar.
Saknar dina mjau:ande och ditt plingande i klockorna när du ville ut
Jag vet att du somnade in på en säker plats. I mammas famn, men endå.. Varför just du. Min lilla kisse!
Ååå saknar dig så otroligt mycket! :(
Fortfarande på kvällarna innan jag låser dörren,
så kollar jag ut för att se om du kommer.. Sen kommer jag på att det kommer aldrig mera att hända..
För några dagar sen tror jag att jag fattade, att du kommer verkligen aldrig tillbaka.. Att du är borta föralltid :(
Jag är glad och så. Men inombords så hugger det av tanken av att min kisse är borta..
När jag skriver detta känner jag hur tårarna svider i ögonen och vill bara skrika.. Bara för att världen är så orättvis!
Jag hoppas du har det bra där du är nu iaf ♥
Jag älskar dig något otroligt Tiger! ♥♥♥♥

Världens bästa katt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!