Too many high hopes, too many disappointments..

Sämsta dagen någonsin...

Började med spanska på morgon glosor, fick hjärnsläpp!
Sen hade vi so och då hade vi jätte kul!
Efter det hade vi No och vi ska bygga med glasspinnar och jag och Åsa-Linn ville bygga en grej och Gabbe och Victor ville bygga något annat.. så det gick ju inge bra..
Sen hade vi matte som gick ganska bra, och efter matten hade vi Engelska.. Och vår lärare hade typ PMS, och det gick skit dåligt på något test!
Sen sist hade vi jumpa och då spelade vi handboll.. Inge kul vardet, det gick inge bra för mig heller..
Efteråt skulle jag ju träffa Victor.. Men han skulle tydligen träna som han "INTE" har gjort varje dag hela veckan!!!
Och han lovade.. ;(
Sen har mina USAskor gått sönder typ.. eller dom börjar på att gå sönder...
Min fredag är FÖRSTÖRD.. Mest för dom två sista grejerna..

Hoppas ni har haft/har en bättre fredag än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!