Våffeldagen

Hejhej!
Gårkvällen blev helt perfekt! Hur mysigt som helst! :)
Jag och Victor åkte hem hit vid 11 på kvällen, och då somnade vi ungefär direkt ;)

vi Vaknade vid 11 låg kvar och mös till halv 12 sen gick vi ner och åt frukost :)
Han åkte hem vid 2 :( Då pluggade jag matte, och sen åt vi vofflor eftersom det är våffeldagen.. 
efter maten gick jag och mamsen ut på en promenad i det vackra vädret!
Kom hem och då åkte jag till ICA och köpte päronsoda och chilinötter, eftersom jag ska ha mys kväll med mig själv ;)
Så nyss duschade jag, så helt ny duschad! Mamma har klippt mig oxå! toppat litegranna :)
Nu ska jag ta något och äta, och kolla lite på matten och sen blir det mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!