You are always on my mind.

Ojsan har inte bloggat på ett bra tag.. Men jag har ju haft mina anledningar.. Pluggat och internet funkade inte..
Aja nu är jag ju här, men jag lovar ska skärpa mig!!




Men skolan har rullat på idag, i måndags hade jag matteprov.. och sen efter skolan åket vi till Alfta och spelade match som gick skiiit! ..
Idag har jag varit i skolan, sen kom jag hem och då skrev jag klart min spanska grej :)
Vid åtta åkte jag på träning, som var riktigt skönt!
Kom hem duscha och nu sitter jag här ny duschad, ska ta och gå och lägga mig nu!
Imorgon ska jag till tandläkarn, sen blir det skola och efter vet jag faktiskt inte :)

Godnatt på er!


Bara för att handboll är livet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!