Batteriet har kommit!

Nu har jag den stora dator igen och bloggar från :thumbup:
Nu kommer ni få outfits och mera nya bilder! :D

Har vart upp på stan idag och köpte ett skit snyggt linne :)
Sen när jag och Julia skulle hem då lyckas jag låsa in moppe nycklar i moppen! -.-
Så syster kom med en reservnyckel.
När jag kom hem då gick jag ut och gick, sen när jag kom hem då åt jag korv m. bröd :)
Ikväll blir det desperate housewives! :thumbup: :D
Och imorgon har vi orienteringsdag :( Inge kul!
Men nu har jag inte mera att säga!
Pussshej!

Ni får bilder på linnet sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!