Symaskiin+Hanna=katastrof!

Hej på er!
Idag är det fredag, gud så skönt!
Dagen har varit exakt som alla andra dagar, hade spanskaprov på morgonen och sen fortsatte dagen  med andra lektioner!
På jumpan hade vi somsagt orientering :thumbdown: Har ingen kondis och hostar som f*n och hade skoskav :(
Åkte hem och åt jätte god mat!
Sen har jag försökt mig på att sy ett par byxor till vår cabarré.. men det gick ju som de gick..
Just nu sitter jag och väntar på att Victor ska komma hit och hålla mig sällskap ikväll :)
Han borde komma när som helst tycker jag !
Regnar gör det oxå.. Jag tycker det är lite mysigt, när man kan gosa er sig till en bra film och sen hör regnet droppar utanför!
Dagen i hel het har varit lite blandat! Har vart trött så jag inte har orkat.. osv


Till en annan sak!
Någon som vet hur man kan höja sin statestik så den blir högre en vad den är!
Skulle va kul och ha typ 1000 som besökte ens blogg ;)
Aja om ni vet några knep kan ni gärna kommentera de här! ↓
Ni får ha en så trevlig helg alla!
Skriver sen! pussshej!
Och åter igen rörigt inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; tack fina du! Kram

2012-05-04 @ 18:20:33
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter inte fel! blir det fest eller ;)? skönt att ta det lugnt också ju :) kramis

2012-05-04 @ 21:19:25
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!